دانلود Real Steel HD – بازی مبارزان آهنی اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Real Steel HD – بازی مبارزان آهنی اندروید
نوشته شده در یک شنبه 10 خرداد 1394
بازدید : 273
نویسنده : S.A.H

دانلود Real Steel HD – بازی مبارزان آهنی اندروید

Real Steel HD از بازی های جذاب در سبک اکشن و مبارزه ای (Fighting) برای سیستم عامل Android بوده که توسط کمپانی Reliance Big Entertainment عرضه شده است. پس از انتشار موفقیت آمیز فیلم فولاد واقعی، تصمیم بر ساخت یک بازی بر اساس شخصیت های این اثر شد. یکی از روبات های غول پیکر را انتخاب کرده و وارد رینگ مسابقات شوید.

دانلود Real Steel HD - بازی مبارزان آهنی اندروید

مهارت های رزمی را به مرور زمان در بازی Real Steel HD بیاموزید تا بتوانید حریفانتان را شکست دهید و امتیازی به دست بیاورید. نحوه کنترل روباتتان با کمک چندین دکمه لمسی انجام می گیرد و در عرض چند دقیقه به خوبی با طرز کار آشنا خواهید شد. اما حرفه ای شدن در این زمینه و وارد کردن ضربات مخصوص، نیازمند تجربه و صرف زمان نسبتا زیادیست. کاراکتری که تحت کنترلتان می باشد، قابل Upgrade و افزایش سطح بوده و هم چنین آیتم هایی هم قابل نصب بر روی اوست.

 

مبارزت به دو صورت مسابقه ای و آزاد انجام می گیرند و با گزینش یکی از این دوم Game Mode می توانید وارد محیط نبرد شوید. بعد از آپدیت جدیدی که Real Steel HD دریافت کرده، امکان مبارزات تیمی هم تا حداکثر ۳vs3 نیز فراهم شده و با اتصال به اینترنت می توانید با سایر دوستان یا کاربران، لحظات هیجان انگیزی داشته باشید. البته مراحل جدیدی هم به Campaign آفلاین اضافه شده و اگر امکان دسترسی به اینترنت را ندارید، این بخش بهترین گزینه برای تجربه است. به طور کلی در بازی Real Steel HD تعداد ۳۹ روبات تا به حال طراحی شده و هر کدام دارای قیمتی می باشد. در ابتدای کار، پولتان تنها به یک شخصیت می رسد و باید مبارزات متعددی را با موفقیت پشت سر بگذارید تا امتیاز مورد نیاز برای تهیه آیتم ها و Character های جدیدتر و بهتر به دست آورید و از این عنوان Fighting لذت ببرید.

حجم فایل ها : ۳۳.۵۳ و ۱۵۱.۲۳ مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه ۲.۳.۳ یا بالاتر

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم از سرور سایت

دانلود دیتا با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی

محل قرار گیری پوشه دیتا پس از خارج کردن از حالت فشرده : sdcard/Android/data



http://ipi.loxblog.com/

:: موضوعات مرتبط: اندروید , اکشن , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: